Nowoczesne logo firmy – jak je zaprojektować

Niejeden specjalista próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, czy znajdzie się idealna metoda na projekt firmowego logo. Odpowiedź niesie dużo trudności, ponieważ nie da się raczej powiedzieć po prostu, jak ma wyglądać to logo. Z takich też powodów ideał warto sobie odpuścić, a w czasie projektowania trzymać się paru istotnych zasad. Po pierwsze trzeba pamiętać, że tworzenie logo to zadanie dla profesjonalistów. Wymaga dużego doświadczenia nie tylko jeśli chodzi o samą stronę graficzną, lecz również i związanego z biznesem.

Logotypem można zyskać ogromne korzyści, jeśli będzie on ciekawy i zapadający w pamięć. Lecz można stracić sporo, gdy się z nim nie trafi w gusta konsumentów. Po pierwsze istotne będzie, aby zrezygnować z przesady i postawić na prostotę. Logotypy światowych koncernów są właśnie takie – rzucająca się w oczy, lecz czytelna postać, którą się łatwo zapamiętuje. Z takich też powodów profesjonalny projekt logo marki taki powinien być, lecz żeby to wykonać, to wspominane wcześniej doświadczenie odgrywa ogromną rolę. Należy unikać niepotrzebnych ozdobników i elementów, istotna będzie też kolorystyka.

Niektóre z barw sprawdzają się lepiej, pozostałe mniej, ale na pewno nie powinno ich być więcej trzy. Dużą rolę podczas projektowania odgrywa psychologia, bazując na wielu latach badań można na przykład określić, jakie kształty i proporcje będą najodpowiedniejsze. Tak więc jeśli ktoś chce zrobić rzeczywiście dobre logo, to zlecić to powinien profesjonalistom, a takich znajdzie najlepiej podając w wyszukiwarce słowa zobacz na temat – identyfikacja wizualna.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz